Avsked

Igår hade jag och Fanny bjudit in våra närmsta vänner för att säga hejdå, det är ju nu bara 3 dagar kvar. Vi satt hemma hos min pappa och pratade, vissa drack och tog sen farväl. Det är så sjukt många man kommer sakna och som kommer ta sina liv vidare, medans våra liv egentligen kommer stå still även om vi kommer uppleva något helt fantastiskt!

De sista dagarna hemma i Sverige nu kommer spenderas med familjen mest. Idag ska pappa och jag äta kräftor, imorgon ska vi till farfar på lunch/middag och på måndag ska jag äta tacos hos mamma. Ska även träffa Olivia på Måndag och på Tisdag innan avresa till arlanda ska jag träffa Lisa och Linn.
Sen väntar ca:36 timmars flygande och väntande innan vi är i Sydney, Australien.

Just nu funderar vi på att måndagen efter att vi landat börja på en 5 dagars surfingkurs som WTC anordnar, om det finns platser kvar dvs. Det känns som ett bra sätt att börja på då vi får träffa nya människor, får uppleva Australien på ett unikt sätt då mat och boende ingår i utbildningen och sen ta tag i allt med jobb och lägenhet efteråt.

Vi får helt enkelt se hur det blir, men vad det garanterat kommer bli är att det kommer bli bra!




NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR