Jobbdag 3

Idag jobbade vi vår tredje och sista dag på mässan. Mässan startar dock inte förens på tisdag och allt var inte riktigt klart idag så de frågade om vi kunde jobba imorgon också så jag tänker göra det, men Fanny orkar inte. Jag känner att det är värt det även om min kropp protesterar. Det är ändå 200 AUD, ca 1200 SEK. 

Imorgon flyttar vi in i lägenheten också, ska bli så jäkla skönt! Tove och jag tänkte flytta våra väskor redan ikväll för vi har fått nyklarna, men det finns ingen el än så därför sover vi kvar på hostelet till imorgon. Annars måste jag tillbaka till hostelet imorgon efter jobbet bara för att hämta väskan och sen gå halva vägen tilllbaka för att komma till lägenheten. Jag måste även för checka ut redan ikväll eftersom receptionen öppnar klockan 7 och jag börjar jobba klockan 7. Lite struligt, men allt för pengar och lägenhet.

Imorgon uppdaterar jag med bilder och så på lägenheten också!




NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR