13/10/2013

G'day mates!

De senaste dagarna har jag inte haft nagot internet och sitter nu pa ett internetcafe utan de tre sista bokstaverna i det svenska alfabetet, hoppas ni fattar anda!

Igar tog vi det lugnt pa formiddagen och gick sen till Darling harbour och utsiktspunkten till operahuset fran den hamnen. Vi var dar och fotade i sakert en hel timme! Bilder kommer ni fa se snart, men nu sitter jag som sagt pa en offentlig dator sa kan inte ladda over bilderna.
Pa kvallen kopte vi en grillad kyckling (tack gode gud for att det finns i australien ocksa!) och lite gronsaker och gjorde en sallad. Sen begav vi oss ut pa stan, men jag som fortfarande ar forkyld kande inte riktigt for en lang utekvall sa gick hem i rimlig tid, medans resten korde pa till morgontimmarna.
Ikvall maste vi packa ihop vaskorna igen for imorgon bar det av till SurfCamp! Ska bli sa otroligt skont att fa allt serverat!!! Vi kommer inte behova tanka pa pengar, mat boende eller nat! Harligt!
Tror inte vi har internet dar sa vi far horas nar jag ar tillbaka darifran.




NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR