Fredagen den 13:onde

Skrev just ett mils långt inlägg som sen försvann. Fredagen den 13:onde som spökar och skrockar? 

Ville iaf bara dela med mig av att jag har fått lite smånapp på två jobb. 
Fanny träffade en snubbe på sitt jobb för några dagar sedan och han hade olika stånd inne i gallerian och just nu sökte han personal till fruktståndet. Fanny berättade då att jag var tillgänglig och han bad därför henne att ge mig hans nummer så jag kunde ringa honom nästa dag. Så jag ringde honom nästa dag, men fick inget svar. Höll på så sen i 3-4 dagar men fick inget svar, så gav upp. Började därför på nytt leta jobb på gumtree och hittade ett sales jobb inom retail och smsade annonsinnehavaren. Han bad om cv och bild till en specifik e-mail så skickade det till honom.
Sen tidigare idag fick jag för mig att ge han som Fanny träffat en sista chans så ringde, men fick återigen inget svar. Men sen ringde han upp och förklarade att han redan anställt för fruktståndet, men sa att han eventuellt hade jobb till mig nästa vecka så han bad mig skicka bild och cv till en mail adress. Fick sen ett sms med mailadressen och insåg att det var samma mail adress som till sales jobbet. Alltså samma snubbe. Oddsen?
Skickade iaf iväg mitt cv och bild igen så får jag hörhoppnibgsvis höra av honom under nästa vecka om det finns plats för mig på någon av dessa jobb.
Håller alla tummar och tår!


Gulle-Fanny somnade på köksgolvet igår efter att hon ätit sin skål nudlar där. Vill påpeka att hon inte är full haha




NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR