Dag 70

G´day mates!

Igår var vi ute en snabbis för att gratta Brian som fyllde 30 år. De flesta vi umgås med här är 23 och uppåt. Vi träffade honom och hans kompisar på Waxy´s, en pub här i Surfers. Sen drog sällskapet vidare mot Sin City, men då drog sig jag och Tove hemmåt.

Idag börjar Tove jobba, Becci jobbar nu, men slutar snart för dagen, Fanny börjar jobba vid 17 och Philip vid 18. Sen kommer en av Philip och Toves kompisar Daniel till oss. Han ska stanna två nätter och är bara här för att hälsa på en snabbis när han är i Australien. Hans syster skulle gifta sig här eller något liknande. Kan nog bli trevligt.

Lär väl bli en och en annan utgång nu när han är här då..

Tänkte också bege mig ner till gymmet idag då jag äntligen känner att min förkylning är helt borta!

Hoppas Sverige har det bra! Inget VM för oss i sommar vad jag hört, trist. Snön faller hemma har jag också hört. Måste säga att det känns så otroligt skönt att slippa det iår!
Juste hörde att Kevin Walker vann idol! Hur gick det till? haha! Vilket skämt.




NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR