Boxingday

Sen sist har vi hunnit fira jul på nästintill svenskt vis. Vi blev bjudna upp i q1:an hos några andra svenskar och två engelsmän. Vi åt köttbullar, korv, potatis, lax och även lite skinka. Drack även glögg och åt pepparkakor och får inte glömma att vi såg Kalle!
Blev en riktigt bra jul tycker jag! 

Igår (25:e) firade de jul här i Aussie. Vi fick finbesök av holländaren Mark som vi träffade i Sydney och gick ut och käkade på Philips restaurang. 

Jag har fått tillbaka mitt halsont som tar sig ut i öronen så ska bege mig mot Apoteket och skaffa något emot smärtan.

Idag är det boxingday och utgångskväll. Det är som juldagen hemma. Vi ska dra in till Broadbeach och Platinum för att kika in Will Sparks!! Hur grymt kommer inte det bli?!
Hoppas bara jag mår bättre ikväll i hals och öron så blir kvällen perfekt!










NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR