2014

Gott nytt år på er!

Sen sist har jag varit sjuk. Började känna av en smärta på höger sida i halsen som sen spred sig upp i örat som resulterade i en enorm smärta för mig. Höll ut i 6 dagar och tänkte att det blir bättre, men efter sex dagar fick det vara nog så traskade iväg till doktorn. Halsfluss var min diagnos och antibiotika i 10 dagar min medicin. Jag började min kur dagen innan nyår och alla som har ätit antibiotika/penicillin förut vet att alkohol är förbjudet, så det blev ett nyktert nyår för mig. Men vi hade trevligt ändå. 
Är nu inne på min femte dag av kuren så halva tiden är klar.
Gör annars inte så mycket om dagarna nu. Vi har kollat upp lite grejjer vi kan tänkas göra på vägen upp till Cairns och det finns mycket. Vi får välja några grejjer som känns mest lockande.
















NAMN *
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR